Tuesday, December 4, 2007

یکساعت

از این ساعتها زیاد پیش میاد توی زندگی. یکساعت وقت اضافه.

ساکم رو بستم، تاکسی رو برای ساعت 11 و نیم خبر کردم. تقریبا آماده ام و ساعت ده است. یکساعت کامل وقت دارم برای همه کارهایی که دوست دارم بکنم: ظرفها رو بشورم، کتاب ابولحسن رو بخونم، ایملهام رو جواب بدم، یک متن واسه وبلاگم بنویسم، فلان پروژه عقب افتاده رو بررسی کنم، زنگ بزنم به خواهرم، فیلم تماشا کنم، متنی که دیشب میخواستم توی دفترم بنویسم ولی خوابم برد رو بنویسم، تفسیر بخونم، برم سالن ورزش، ایملهای شرکت رو چک کنم، کارهای بانکیم رو انجام بدم، ...

2 comments:

Anonymous said...

a busy woman , fekr konam in rooz ha kheili saret sholooghe ke tooye 1 saat in hame kar doost dari anjam bedi . vali fek mikonam adam vaghti ke kheili busy nist , in hame kar baraye anjam dadan ,aslan be zehnesh nemirese.
bahareh

midnight/... said...

آره بهاره جون. سرم شلوغ هست ولی اصولا من در زندگی خیلی کارها دوست دارم انجام بدم و گاهی حس میکنم وقت کم است و اعمال بسیار! شاید کل زندگی یکساعت باشد.